A fogyasztói társadalom egyik alappillére a csalogató reklám.
A vásárlásra ösztönzőknek úgy tűnik, nincs igazán szégyenérzetük és az apróbb csúsztatásoktól az arcátlan átverésekig bármire hajlandóak, hogy rávegyenek a termékek megvételére. Szerencsénk van, ha vásárlás előtt meg tudjuk nézni mi is lapul a csomagban, de vannak termékek, amik már csak otthon a kibontás után lepnek meg azzal, hogy nem igazán azt kaptuk, ami a csomagoláson szerepel. A következő példákból a mások kárán tanulhatunk, hogy mi ne dőljünk be:
A Mikulásnak öltöztetett nyuszin már meg sem lepődünk:
Csokival szórakozni?! Legalább mutatóba raktak bele:
Egy csomag dinó. Macska-dinó.
Csőrike nem viseli jól a hideget.
Ez annyira fitt, hogy gyakorlatilag üres.
De az, amiből nem spórolták ki az anyagot sem feltétlenül gusztább.
A legnagyobb csalódásokat mégis leginkább a gyerekeknek szánt termékek okozzák, főként a kis kerti medencék:
Szóval nézd meg mit vásárolsz!
Forrás: BoredPanda