A fogyasztói társadalom egyik alappillére a csalogató reklám.

A vásárlásra ösztönzőknek úgy tűnik, nincs igazán szégyenérzetük és az apróbb csúsztatásoktól az arcátlan átverésekig bármire hajlandóak, hogy rávegyenek a termékek megvételére. Szerencsénk van, ha vásárlás előtt meg tudjuk nézni mi is lapul a csomagban, de vannak termékek, amik már csak otthon a kibontás után lepnek meg azzal, hogy nem igazán azt kaptuk, ami a csomagoláson szerepel. A következő példákból a mások kárán tanulhatunk, hogy mi ne dőljünk be:

A Mikulásnak öltöztetett nyuszin már meg sem lepődünk:

Csokival szórakozni?! Legalább mutatóba raktak bele:

Egy csomag dinó. Macska-dinó.

Csőrike nem viseli jól a hideget.

Ez annyira fitt, hogy gyakorlatilag üres.

De az, amiből nem spórolták ki az anyagot sem feltétlenül gusztább.

A legnagyobb csalódásokat mégis leginkább a gyerekeknek szánt termékek okozzák, főként a kis kerti medencék:

Szóval nézd meg mit vásárolsz!

Forrás: BoredPanda