Valaki nagyon összekevert valamit.

Aligha gondolták a Volkswagennél, hogy a legújabb reklámjukban nem az autó fogja a főszerepet játszani. Az autómárka új hirdetésében ugyanis azt láthatjuk, hogy egy férfi éppen egy sapkát köt a visszapillantó tükörre, miközben az autót valójában horgolt ponyva borítja.

Valószínűleg a marketingesek nem számítottak arra, hogy mekkora botrány fog kitörni a hirdetés megjelenésekor: az internetet elárasztották a posztok, dühös kérdések és ironizáló kommentek, amelyek azt taglalják, hogy a kötés és a horgolás két különböző dolog. Még akkor is, ha mindkettőt fonállal és tűvel művelik.

„Hogyha az egész kocsit egy horgolt, nagyis takaró borítja, akkor miért kötéssel készül az utolsó kis darab? Összekeverik a szezont a fazonnal!  Ő volt, aki horgolt is? De akkor a végén miért köt?”

A Volkswagen valószínűleg nem volt felkészülve erre a kérdés-áradatra. A kézműves őrültek egy kilométerről is kiszimatolják, ha valaki csak imitálja a tevékenységet, és lövése sincs hozzá! Záporoznak a kérdések: hova lettek a kötőtűk? Ki az az őrült, aki a bojtnál kezd el kötni egy sapkát?

Talán a reklámírók egyszerűen úgy vélték, hogy tök mindegy, hogy köt, vagy horgol, számukra a kettő egy és ugyanaz. És különben is tudjuk, hogy az a jó reklám, amelyikről beszélnek – így a célt mindenképpen sikerült elérniük.

https://www.facebook.com/volkswagen/videos/1952269428135765/

Forrás: www.countryliving.com