Tartsuk vagy ne tartsuk?

Béna amerikai szokás? Kedves gesztus? Ugyanolyan nap, mint a többi? A Valentin-nap körül mindig forr a levegő, és nem csak hazánkban, de bizony a tengerentúlon is.

Az alábbi képet a Valentin-napi kampány keretében a Groupon amerikai cég készítette. Számos embert láthatunk a rajzon, köztük baráti csoportokat, párokat, akik egy kellemes napot töltenek a parkban, de vannak olyanok is, akik koncertet hallgatnak, vagy csak heverésznek a fűben.

A képen valahol megbújik egy férfi is, aki éppen egy csokor virágot nyújt át szívszerelmének.

Miközben ez a pár izgatottnak tűnik a Valentin nap miatt, a Groupon elemzői úgy vélik, hogy négyből egy párocska kifejezetten unalmasnak találja a Valentin napot. 2000 embert kérdeztek meg egy felmérés során, és 53%-uk úgy nyilatkozott, hogy évről-évre mindig pontosan ugyanazt teszik ezen a napon, közel fele pedig azt mondta, előre tudja, hogy mit fog kapni.

A nőknek több, mint harmada azt jelezte, hogy a párjuk sosem lepte meg egy különleges programmal ezen a napon, 56%-uk úgy nyilatkozott úgy, hogy még sosem készültek romantikus piknikkel erre a napra. A megkérdezettek 26%-a egyenesen úgy fejezte ki magát, hogy az évek alatt kialakult rutin unalmas.

Az általános unalom ellenére a Groupon felmérésből az derült ki, hogy a párok 80%-a idén is megünnepli valamilyen formában a Valentin-napot.

Hogy kiderüljön, Te mennyire vagy Valentin-nap párti, lássuk, kiszúrod-e a férfit, aki egy csokor virágot ad a szívszerelmének, valahol a rajzon?

A tökéletes Valentin-nap kulcsa a kreativitás lehet. A párok 80%-a nem véletlenül mondta, hogy egy közös élmény lenne a vacsora után az, ami tökéletessé tenné a napot. A legtöbben közösen eltöltött programra, élményre vágynak! Tarolt például egy koncert, egy szabadulószoba, egy kulturális élmény vagy egy főzőtanfolyam ötlete! A felmérésből az derül ki, hogy a legtöbben nem plüssszívre vágynak, hanem egy olyan napra, ami kiemelkedik a színtelen hétköznapok tömegéből.

Megoldás: a párocska a kép bal sarkában látható

Forrás: www.dailymail.co.uk