Jöhet egy szelet játék?

A Pizza Hut elképesztő újdonsággal állt elő annak örömére, hogy Európában újraindult a labdarúgás: megalkották az otthonmaradásra ösztönző szállítódobozukat.

A ’12. játékos’ elnevezésű kampány keretében a focirajongók a házhoz rendelt pizzát egy különleges csocsódobozban kapják, ami egyszerre serkenti őket játékra és segíti abban, hogy ne lépjenek ki a házból.

A koronavírus miatti lezárások mindenkit kihívások elé állítottak, a cégek különféle módszerekkel próbáltak az új helyzethez alkalmazkodni. Az éttermek forgalma ugyan visszaesett, de a házhozrendelés szárnyalt, így a Pizza Hut is erre a területre helyezte át a kreativitását. A ‘Foosball Pizza Box’-ot (csocsós pizzadobozt) úgy alakították ki, hogy a dobozzal játszani lehessen, gyakorlatilag egy komplett kis csocsóasztalban érkezik a rendelt étel.

A speciális csomagolás remek lehetőség arra, hogy a foci rajongóit emlékeztesse arra: a játékot nem jó korgó gyomorral nézni (természetesen a legjobb egy szelet pizza társaságában). A cég hangsúlyozta, hogy ebben a nehéz évben mindenkire ráfér egy kis móka, ők pedig mindent megtesznek azért, hogy a vevők arcára mosolyt csaljanak.

Forrás: www.thedrum.com