Ahol az ég az óceánnal találkozik.

Ha bárki kételkedne a közösségi média hatalmában, akkor ideje megismernie a Chichibugahama part történetét. A Japánban található partszakasz gyakorlatilag egy éjszaka leforgása alatt vált turistamágnessé.

A történet 2016-ban kezdődött, amikor Mitoyo városa egy fotóversenyt hirdetett annak érdekében, hogy a helyi turizmust fellendítse. Az egyik legmegkapóbb fotón két gyerek képe tükröződött vissza a tenger sekély vizében és annyira hihetetlen volt a látvány, hogy azonnal megfogalmazódott a szervezőkben, hogy felhasználják ezt a tükörhatást.

A helyiek odáig voltak a tükröződésért, így a város honlapja tippeket kezdett adni, hogy miként közelíthető meg a tükörszerű vízzel rendelkező strand, mikor a legjobb a képeket készíteni és egy naptárt is közzétettek az ár-apály és a naplemente időpontjáról. A fotókat felkapta a közösségi média, a honlapra elképesztő mennyiségű látogató érkezett.

Egy utazási magazin a Chichibugahama partot a ’japán Uyuni sóstónak’ nevezte, a világhírű bolíviai turista látványossághoz hasonlítva azt. A dél-amerikai sós mocsárban az ég tükröződik vissza a természetes víztükörben. A TV társaságok felvételeket kezdtek sugározni erről a korábban ismeretlen partszakaszról és egyre többen érkeztek a szigetország minden részéről.

Amiről korábban még a helyiek is alig hallottak, hirtelen tízezreket vonzott. Mindez egyetlen fotó miatt, ami nagy figyelmet kapott a közösségi médiában. Napjainkban tucatnyi Insta felhasználó készít itt képet a naplementében. ’A hely, ahol az óceán az éggel találkozik’ már híres lett, de bízzunk benne, hogy ennek nem lesznek ártalmas következményei, ahogyan ez már több, hirtelen népszerűvé lett látványossággal is történt.

Forrás: www.odditycentral.com